Nyt siis sen aloitin, ensimmäisen rehellisen blogini. Tästä tulee peilini, jolle raivoan, jonka kuvajaista ihailen ja josta yritän olla välittämättä. Täällä minulla ei ole nimeä, eikä kukaan ystäväni löydä minua.

1013360.jpg

 Olen 19-vuotias, pian kahdenkymmenen. Aikuinen siis. Mutta aikuisuus tuottaa ongelmia. Minulla on nimittäin tapana tehdä helpoistakin asioista niin helvetin vaikeita. Syöminen, pääsykokeisiin lukeminen, nukkuminen, tupakointi, alkoholi, kosketus, puhuminen, seksi... Mitä vain, minä teen siitä mahdotonta.

1013375.jpg

 Eilen puhuin Revon kanssa lähes tunnin. Repo on pitkäaikainen tuttavani jota en ole koskaan tavannut (Heil Internet!). Hän rakastaa dominoida minua koneella ja puhelimessa. Minä rakastan alistua hänen sairaalle mielelleen. Rintani iho on vielä arka, sillä eilen hipiääni koristi steariini.

1013376.jpg

 Aamu oli hidas, minun piti syödä. Paistoin sipulia ja valkoisia papuja. Sipuli jäi liian raa'aksi, pavut olivat taivaallisia. Halusin tupakkaa, mutta en jaksanut kolmea kerrosta pihalle polttamaan. En myöskään viitsi polttaa sisällä. Poltan kun lähden töihin (ihanan lyhyt päivä tänään).
 Illalla Vinokinoon jokusen ystävän kanssa. Toivon, ettei kukaan ehdota jatkoja. Minä en jaksaisi vastustaa.
 

1013385.jpg

Yritän selvitä päivästä, suukkoja avaruuteen!