Olen ostellut joululahjoja. Ensin olin paniikissa, nyt kun olen kaiken jo ostanut, haluaisin ostaa lahjoja lisää. Huoh. Ikuinen kierre. Äiti yritti opettaa, etten ostelisi lahjoja "vain pakosta". Eihän minun ole pakko, minä haluan.

 Mieleni tekee kaiken aikaa syödä jotakin makeaa. Suklaata, jäätelöä, keksejä...mitä vaan! Päässäni ei pyöri muuta. Kuuntelen musiikkia, katselen kuvia. Mitä vain, etten söisi. En halua muuttua sellaiseksi leveäperseiseksi lehmäksi, jonka vain ale Arnodsilla saa liikkeeseen/lyllerryksee!!! Ääk, sanokaa vain pinnalliseksi, mutta en aio alistua laardikasan alle.

bikini_black_large.jpg

1afc0c52.jpg

obese3.jpg

Hamburger.jpg

sub_12745.jpg

europeusa.jpg

 Tämä en koskaan tule olemaan minä! Sillä ei ole mitään väliä, mitä muu maailma sanoo ihmisen oikeasta arvosta. Oman arvoni vuoksi olen valmis estämään tämän. En suostu kantamaan ylimääräisiä hampurilaisia, karkkeja tai pullia lanteillani!

bffe63a1.jpg

ab1be5ce.jpg

JessicaGomes.jpg

a2019hi.jpg