Ihailen ystäväni Valon rohkeutta. Jos meitä katsoisi ulkoapäin, näyttäisin minä menevämmältä ja Valo ujommalta. Olemme molemmat yhtä ujoja. Mutta Valo teki jotakin ihmeellistä.
 Hän ilmaisi suorin sanoin kiinnostuksensa ihmiselle, josta olemme puhuneet jo pitkään! Tänään olemme menossa Paikkaan ja tämä ihminen on lupautunut tulemaan sinne. Valo ilmoitti ottavansa minut tuekseen. Onhan tuo ihminen jo minut nähnyt, mutta eiköhän hän pian ymmärrä mikä minä olen. Ystävä, turva ja uskottu.
 Toivon, että Valolle kaikki kävisi hyvin. Pitänee varmaan sanoa sille ihmiselle, että jos hän satuttaa Valoa, minä tapan hänet. Valo on kuitenkin herkkä ja kärsinyt elämässään tarpeeksi.


 1080565.jpg


 Tällä hetkellä toivoisin joidenkin miesten ja naisten kuolevan kivuliaasti. Repo ei ollutkaan kaikkea mitä väitti: jätti kertomatta tulevista juhannushäistä...Ei, minä en ole morsian. Mitä hittoa hän kanssani pelaa?
 Etsin Paikasta lohdutusta. Ensimmäinen joka antaa ymmärtää saa minut. Juoppo lutka.


bellydancer.jpg

princess-banu.jpg

belly_dancer2.jpg